2011 m. gruodžio 11 d., sekmadienis

Pradžių pradžia

Įkvėpimo. Visą gyvenimą reikia ieškoti įkvėpimo. Tai laimės esmė. Iš tiesų, juk daug įdomiau gyventi, kai rutina nutrūksta ir jautiesi lyg ant sparnų. To įkvėpimo man netrūko - nuo mažens lankiau pramoginius šokius, kur treneriai visada atrodė tokie tobuli ir tai vertė tobulėti mane pačią. Tobulėti iki tokios ribos, jog dabar pati esu trenerė ir sukuosi šokių aikštelėj būdama kažkieno įkvėpimu. Džiugu. Bet, matyt, esu per daug mąstanti būtybė, jog neieškočiau kažko naujo. Jau senokai atradau madą, kuri veda mane iš proto. Taip, taip...apie ją blog'ą taip pat rašau (gi reikia ir su kitais madingom žiniom pasidalinti). Bet mada labai nepastovi ir tai verčia ieškoti kažko dar. Prieš Kalėdas turbūt nieko geresnio ir negalima atrasti kaip kulinariją, ar ne? Visuose forumuose tik ir žiba temos "Dieta tokia ir tokia" arba "Kaip sulieknėti per 5 dienas". O vat imam ir pabandom kitaip.

Valgom skaniai ir sveikai. Taip žmogus ir atrandi naujas aistras, kurios iš tiesų tokios senos. Dar dabar pamenu, kaip tėčiui pagaminau pirmuosius spagečius su sūriu - tada jaučiausi virtuvės "profė" ir savim labai didžiavausi. Truputį paaugau - dabar man 20 metų - ir suvokiau, jog reikia tom "profiškom" žiniom pasidalinti ir su kitais. Juolab, kai šalia turiu mamą, kuri ir yra didžiausias įkvėpimas tobulėti kulinarijos srityje. Todėl labai vyliuosi, jog rašysiu ne tik sau, bet ir JUMS. Mėgaukitės, bandykit, ragaukit ir klauskit. O man belieka tik išmokti valgyt saikingai.

Nuoširdžiausiai, Skaistė.



8 komentarai:

  1. Sveikinu su pradžia! :) Linkiu, kad to įkvėpimo niekada netruktų :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai Jums ačiū:) Vyliuosi,kad jo netruks ir toliau!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveikinu pradejus bloggint :) skaniu valgiu, graziu nuotrauku ir daug daug lankytoju! Lauksim daug naujienu :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dėkui,dėkui...malonu,kad palaikot:))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Smagu atrasti naują kulinarinį blog'ą :) Tikiuosi sulauksim daug skanių idėjų :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. O man dar maloniau matyti naujus skaitytojus:) Tikiuosi,kad pateisinsiu jūsų lūkesčius:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveikinimai, dedu į savo blogų sąrašą :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...