2011 m. gruodžio 11 d., sekmadienis

Makaronų salotos su sūrio padažu

Makaronai yra toks gėris, kad juos galima naudoti visur. Tai turbūt vienas universaliausių produktų. Visa laimė, kad aš juos labai mėgstu ir galiu eksperimentuoti visur juos naudodama. Vienas iš mano bandymų buvo labai pavykęs, todėl negaliu nepasidalinti su jumis, maisto megėjai.

INGREDIENTAI:

Paprika 1vnt.
Grietinėlė 150ml
Majonezas 100g
Makaronai 100g
Kalakutiena 100g
Pelėsinis sūris 100g
Natūralus jogurtas 125g
Raudonasis svogūnas 1vnt.

PARUOŠIMAS

Makaronus išvirti ir atvėsinti (formą rinkitės kokią tik norite), daržoves supjaustyti griežinėliais ir šiaudeliais. Virtą kalakutieną supjaustyti riekelėmis - aš rinkausi "Panevėžio filė". Visus ingredientus sumaišyti, tada gaminti padažiuką: pelėsinį sūrį pertriname šakute, sudedame majonezą, išsuktą grietinėlę su jogurtu. Padažą pilame ant visų produktų ir išmaišome. Pagardiname prieskoniais (aš bėriau tik truputėlį grustų pipiriukų, druskos ar vegetos tikrai nereikia, nes mėsos sūrumo pilnai pakanka). Įspėjimas - labai sotus dalykėlis, tai neprisikraukit per daug.

2 komentarai:

  1. Labai geras receptukas, megstu pelesini suri ir makaronu salotas. mmmmm.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man sios salotos irgi tobulos vien del makaronu ir pelesinio surio!:)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...