2011 m. gruodžio 12 d., pirmadienis

Citrininė vištiena

Vištiena - tai mano mėsa "favoritė". Galėčiau ją valgyti kasdien, todėl nenustebkite, jog receptų apie ją tikrai bus ne vienas. Pradžiai noriu su jumis pasidalinti gana primityviu, bet bent man tikrai neatsibodusiu vištienos paruošimo receptuku. O ir sąnaudos šiam patiekalui yra tikrai menkos.

INGREDIENTAI:

karis
pipirai
agurkai
pomidorai
citrina 1vnt.
česnakas 2skilt.
alyvuogių aliejus
itališkų žolelių mišinys
vištienos krūtinėlė arba vidinė vištienos filė

PARUOŠIMAS

Nuplauname mėsą ir supjaustome ją norima forma (pailgom juostelėm, kubeliais ir t.t). Tada sudedame į indą ir beriame karį, itališkas žoleles - aš kario megėja, tai beriu jo kur kas daugiau nei kiti. Supjaustome citriną mažais trikampėliais ir taip pat sudedame į vištieną su prieskoniais. Galų gale, susmulkiname česnakus ir juos taip pat suberiame į indą. Viską sumaišome ir ant viršaus išspaudžiame likusios citrinos sultis (truputį citrinos sulčių pasiliekame ir salotoms). Paliekame vištytę, kad pasimarinuotų, o tada susipjaustome agurkus bei pomidorus, juos sumaišome su alyvuogių aliejumi ir citrinos sultimis, užberiame pipirų. Vištieną kepame arba troškiname garpuodyje (aš garpuodyje troškinau apie 20 min.) ir pateikiame kartu su daržovių asorti. Žinoma, daržoves galite rinktis kokias tik norite, bet man agurkai ir pomidorai labai dera su citrininiu skoniu.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...