2012 m. sausio 10 d., antradienis

Kiaušininiai pyragėliai


Jau kažkuriam savo įraše minėjau, jog esu pamišusi dėl plikytų kremų. Mėgstu išbandyti įvairias jų interpretacijas ir turiu pripažinti, jog jos mane labai stebina. Vieną virk taip, kitą jau kitaip...o ir produktai bei paruošimo būdai visiškai skiriasi. Bet va kas keisčiausia, visi jie be galo skanūs (bent man). 

Taigi, neatsispyriau ir šiam portugališkų kiaušininių pyragėlių receptui. Iš pradžių nustebau, jog į juos dedasi apelsino žievelė (teko bandyti receptus tik su citrinos žievele)...bet skonis pranoko visus mano lūkesčius. Plikytas kremas su apelsino atskoniu įsiveržė į mano favoritų gretas, todėl turiu šiuo atradimu pasidalinti ir jumis. Kas netingit, išbandykit. Tikrai labai "šlapi", skanūs ir aromatingi!

INGREDIENTAI:

350 g sluoksniuotos tešlos
350 ml pieno
3 šaukštai krakmolo
3 kiaušinių tryniai
150 g cukraus
75 ml vandens
apelsino žievelė (naudojau pusės apelsino žievelę)
vanilinis cukrus

PARUOŠIMAS:

Įsipilti pusę puodelio pieno. Jame ištirpinti krakmolą. Likusį pieną supilti į puodą ir kaitinti. Kai sušils, atsargiai supilti pieną su krakmolu. Pastoviai maišant kaitinti (kad sutirštėtų, bet neliktų gumuliukų). Į kitą puodą supilti cukrų ir vandenį. Kaitinti kol cukrus užvirs ir dar pavirinti kokias 3 min.Tada į puodą su pienu supilti cukraus sirupą, gerai išmaišyti. Sudėti tarkuotą apelsino žievelę, vanilinį cukrų ir nuimti nuo ugnies. Šiek tiek pravėsus įmaišyti kiaušinių trynius.

Į keksiukų formeles (geriausiai tinka silikoninė, jei naudosite kitokią – patepkite sviestu) įkloti tešlos ir pripilti kiaušininio įdaro. Kepti labai karštoje orkaitėje (maždaug 220-250 laipsnių) apie 17 min.Valgyti atšaldytus.

Mano patarimas: su paprastu puodeliu išspauskite iš tešlos gražius taisyklingos formos apskritimus ir juos klokite į keksiukų formą. Krepšeliai gausis tobulos formos. Įdaro nepadauginkite - aš dėjau apie šaukštą. Iškepusių pyragėlių įdaras bus "pasipūtęs", bet išėmus iš orkaitės "sukris" todėl neišsigąskite.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...